29/4/09

Els campions de "l'altre hockey"

per Marc Lloveras


La tarda del dissabte va ser d'aquelles que no podré oblidar mai. Si personalment m'hagués de marcar dates importants en el calendari de les coses que sempre vull recordar el dia 25/05/09 és una d'elles. El dia que l'EHC golejava a l'Obradis Valencia i es proclamava campió de primera divisió grup IV. L'equip revalidava el títol aconseguit l'any anterior com a Egara 1935 i sumava el 3r en 4 anys.

He tingut la gran sort de formar part d'aquest gran equip durant el cicle que crec, més l'ha caracteritzat. Desde que al setembre del 2004 el Keco i el Koldo van agafar les regnes d'aquest equip les coses han donat moltes voltes: desde el classic 4-3-3 de tota la vida, passant pel 5-5 pakistaní i acabant amb "overloads", "full-press" i "blitz"més moders del hockey actual. Canvis i innovacions que han donat els seus fruits: 3 títols Catalans, i 1 d'Estatal, que esperem que es pugui reconquistar el proper cap de setmana a Ourense.

Hi ha dos persones en aquest equip que disabte van anunciar que penjaven l'estic després de molts anys rondant pels camps de hockey. El que més il·lusió em fa és haver pogut compartir aquests anys amb ells, i que es poguessin despedir en aquest partit que comentavem, a casa, davant els seus, i de la manera més maca, marcant un gol cada un. Parlo del Koldo Corbera i del Miqui Herreros. Per mi i pel meu hockey els dos han sigut molt importants: el primer va ser entrenador meu quan jo era Cadet (vem guanyar un campionat d'Espanya!!) i tota aquesta última època a primera; i el segon era el meu referent quan jo anava a veure el primer equip de l'Egara, com que jo jugava a la mateixa posició que ell sempre em fixava en com ho feia, i qui ho havia de dir, acabaria jugant al seu costat i fent-li l'últim relleu al camp per despedir-lo com s'ho mereix. Als dos, moltíssimes gràcies per tot!!











1 comentari:

  1. ostia a mi ja m'esta be ke guanyin akests pro pr ke no els dha pr ke ens kosta tan per ke fa tems ke no guanyem la lliga per ke jo no hoentenc som els millors en sevem més pero no podem sempre ens ho an de fotre tot jo flipu tenim la millor delentera del mon i re ens costa mol fe gols jo l'ehl ja ho veia mes dificil pero la lliga no pot ser jo nava confiat ke la guanyeriem, ia algu a l'ehl kuan vam perdre kontre els merdes de l'hulenhoster em va prometre ke guanyariem la lliga si aaaaaaaaaa i no era un jugador era un supporter

    ResponElimina